Delhaize neemt niet alleen een voortrekkersrol met de gloednieuwe SuperPlus klantenkaart, ook de verschillende digitale implementaties bewijzen het innovatieve karakter van de foodretailer.
In deze podcastaflevering gaan we in gesprek met Peter van Kampen, ceo van America Today en MS Mode. Van Kampen heeft een lange carrière in retail & brands. Van de Bijenkorf tot Miss Etam en van O’Neill tot G-Star. We spreken over de vele retaillessen die hij bij deze uiteenlopende retailers en merken heeft geleerd.
In deze podcastaflevering gaan we in gesprek met Dik Pijl, algemeen directeur van Expert. Pijl is een door wol geverfde retailer in de turbulente wereld van tv's, wasmachines, laptops en andere elektronica.
In deze podcastaflevering spreken we met Remko Berkel, country director van Specsavers Nederland. Hij vertelt over de ontwikkeling van Specsavers van discount disrupter naar kwaliteitsketen met een hoge medische focus. En we spreken over de opkomst van nieuwe online disrupters en hoe Specsavers marktleider kon worden in de moeilijke audicienmarkt.