Foodretailer Delhaize trekt digitale kaart

Aan boord bij Ferrari 250 GTO

Spring aan boord bij Nicky Pastorelli voor een rondje op Circuit Zandvoort met een Ferrari 250 GTO!

Ingezonden bericht, Geen categorie / homepagina | 2-2-2021

The Body Shop: 'We hebben onze ziel verloren'

Na jaren onder L’Oréal is The Body Shop sinds drie jaar in Braziliaanse handen. Het betekende het startpunt van een transformatie naar een nieuw gezicht. Of beter, een oud gezicht. Terug naar de roots is het devies voor de cosmeticaketen. General manager Hugues Laurençon zit op de biechtstoel. “The Body Shop was altijd een activistisch merk, maar we zijn opgegaan in de massa.”

Geen categorie / homepagina, Categorie 5 (Longread), Ingezonden bericht | 27-10-2020

Medewerkers Miss Etam naar de rechter: afbraak keten moet stoppen

Volgens eigenaar Martijn Rozenboom is de vakbond met een kruistocht bezig.

Geen categorie / homepagina, Ingezonden bericht | 16-10-2020

Webinar Jeff Furman: Ben & Jerry's, ijs met impact

Veertig jaar na oprichting maakt ijsmerk Ben & Jerry’s zich nog steeds – vaak met een knipoog – sterk voor een rechtvaardiger wereld. En door de coronacrisis worden sociale impact, merkbouw en duurzaamheid alleen nog maar belangrijker. Grondlegger Jeff Furman spreekt in dit webinar over het bewaken van je sociale missie, risico’s nemen en of je als merk ooit genoeg impact kunt maken.

Geen categorie / homepagina, Ingezonden bericht | 18-9-2020

Hier laat Prada zich van zijn stoere kant zien

Na onder meer Gucci heeft ook Prada onlangs een winkel geopend in het gloednieuwe winkelcentrum Miyashita Park in Tokio. In de nieuwe boetiek, waar de heren- en damesartikelen van het luxemerk samen in de kledingrekken hangen, laat Prada zich van zijn stoere kant zien.

Geen categorie / homepagina, Ingezonden bericht | 18-9-2020

In de winkel van The Rolling Stones smelten mode en muziek samen

This isn't just another retail shop. Dat staat op de website van RS No.9, de eerste winkel van The Rolling Stones. In de Londense flagshipstore, die sinds vorige week officieel geopend is voor publiek, komen mode en muziek samen.

Ingezonden bericht, Geen categorie / homepagina | 18-9-2020

Nieuwe wijnwinkel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam ut posuere nisl, ut elementum erat. Donec ex justo, lacinia a pulvinar scelerisque, venenatis quis diam. Aenean sagittis risus non lacus tristique mattis. Aenean dolor eros, porttitor sed tortor a, semper ultricies elit. Ut posuere imperdiet dictum. Nulla placerat leo et vehicula efficitur. Proin consequat dolor lacus, sit amet sagittis neque tempus in. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec ornare volutpat tellus, vel suscipit enim euismod vel. Vivamus posuere consequat nisi, quis sollicitudin velit vulputate et. Nullam pretium elit vel molestie pharetra. Donec tincidunt iaculis eleifend. Donec eu libero molestie, pellentesque nisi id, facilisis nibh. Ut non pretium ex.

Ingezonden bericht, Geen categorie / homepagina, Maandinterview | 18-9-2020

Webinar: Welkom in de wereld van Generatie Z

Meer dan een derde van de wereldbevolking maakt deel uit van deze generatie geboren tussen 1995 en 2010. Generatie Z groeit op in een roerige tijd. Wat zegt de wereld van nu over de toekomst van Generatie Z? En hoe spreek je deze generatie aan als retailer? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en nemen je in dit webinar mee in de wereld van Generatie Z.

Ingezonden bericht | 16-9-2020