Esportsorganisatie Team Liquid introduceert in samenwerking met sportmarketingbureau Goalden de eerste editie van Company Clash, die plaatsvindt op 9 oktober in TivoliVredenburg in Utrecht. Dit evenement richt zich op bedrijven uit de IT- en B2B-sector en combineert esportscompetities met netwerkmogelijkheden en teambuildingactiviteiten.
De LiveCom Alliance heeft dit keer een hoofdthema gekozen voor haar European Industry Survey. Daarnaast is het onderzoek nu opengesteld voor alle bedrijven in de livecommunicatie, niet meer alleen de leden van de alliantie. Organisatoren, evenementenbureaus en leveranciers kunnen tot 20 april de enquête invullen.
We leven in een tijd waarin technologie steeds slimmer wordt en échte verbinding zeldzamer. In de wereld van experience marketing en live-communicatie draait het om mensen raken – met momenten die blijven hangen, verhalen die verbinden en ervaringen die ertoe doen.
Speaksee, pionier op het gebied van real-time ondertiteling en vertaling, introduceert Fokker Terminal als eerste officiële ambassadeur van de Soundshape 1 Pro. Dit apparaat maakt evenementen toegankelijk voor doven, slechthorenden en anderstaligen door real-time ondertiteling en vertaling te bieden op smartphones, tablets en grote schermen.
Daymakers heeft een prestigieuze finaleplaats behaald bij de Heavent Awards in Cannes. Met hun project DPG Media Opening Mediavaert deelden zij het podium met iconische events zoals de Olympische Spelen, de herdenking van D-Day, de Paralympische Spelen en de heropening van de Notre-Dame. Deze nominatie in de categorie Exceptional/Commemorative Events and Grand Ceremony Award is een bijzondere erkenning voor een event met grote impact.
Eventex Awards, 's werelds meest prestigieuze erkenning voor evenementen, laat het publiek bepalen wat de meest opvallende projecten zijn voor de People's Choice Awards. De publieke stemming is geopend op 24 maart en loopt tot 8 april 2025. De publieksstemming geldt voor verschillende categorieën, waaronder Brand Experience, Agency, Team en Event Technology.
De werkvloer is continu in beweging en dat vraagt om een nieuwe benadering van employee engagement gericht op persoonlijke voorkeuren, generatieverschillen en individuele doelen. Deze aanpak leidt tot een meer betrokken, gemotiveerd en succesvol team.
Na een intensief veranderingsprogramma doorstond brand experience agency OVAL (voorheen The Oval Office) met succes B Lab’s strenge certificeringsnormen en mag zich voortaan een B Corp noemen. Het levert haar klanten in België, Duitsland, Frankrijk en Nederland meteen een extra return op: OVAL helpt hen hun ‘positive impact’-ambities sneller te realiseren.
EventSummit is bij uitstek de beurs waarop bezoekers omvergeblazen worden door entertainment en activiteiten. Het jaarlijkse netwerkevent voor de evenementenbranche bood deze editie echter, naast een heleboel drukte, ook een plek voor bezinning.
In het hart van Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug ligt Hotel & Conferentiecentrum Landgoed Zonheuvel, een unieke locatie waar naast het ontvangen van zakelijke en recreatieve gasten, duurzaamheid en maatschappelijke impact centraal staan.
In 25 jaar heeft Obsession zich van evenementenbureau doorontwikkeld tot strategisch eventpartner. Ook in haar jubileumjaar lanceert het bedrijf weer nieuwe initiatieven
om de impact van het medium live-communicatie te versterken.