Meetingselect, het internationale platform voor beheer van bijeenkomsten, heeft haar Meeting Booking Widget officieel gelanceerd in de Azië-Pacific regio. De primeur vond plaats bij Novotel Singapore on Stevens, waar de technologie werd gepresenteerd tijdens een Client Appreciation Dinner.
De Nederlandse Ampco Flashlight Group is toegetreden tot het internationale netwerk van Clair Global, een toonaangevende speler in de wereld van live tour- en eventproducties. Met deze stap verstevigt Clair Global, met het hoofdkantoor in de Verenigde Staten, zijn positie op de Europese markt. Voor Ampco Flashlight betekent de samenwerking toegang tot een groter internationaal netwerk en meer middelen, terwijl het bedrijf zijn eigen identiteit en werkwijze behoudt.
Dankzij een nieuwe samenwerking tussen FC Straat en Tribe Company krijgen duizenden jongeren in Nederland de kans om gratis mee te doen met voetbaltrainingen en -toernooien.
Per 12 mei 2025 treedt Jenny Booms aan als directeur van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties (VSCD). Zij volgt daarmee Joost Kok op, die sinds september 2024 als interim-directeur fungeerde.
Leonardo Hotels heeft twee belangrijke benoemingen binnen haar Nederlandse portfolio aangekondigd. Jesse Vergeer neemt sinds maart het roer over als hotel manager van het Savoy Hotel Rotterdam. Hij volgt daarmee Olaf Vieth op, die is aangesteld als general manager van het Leonardo Hotel Amsterdam City Center.
GL events, het internationale evenementenbedrijf met hoofdkantoor in Lyon, heeft in het eerste kwartaal van 2025 een omzetstijging van 11,3 procent gerealiseerd ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De omzet kwam uit op 430 miljoen euro, mede dankzij sterke prestaties in Zuid-Amerika en Frankrijk en de bijdrage van grote internationale evenementen.
Starbucks Chilled Coffee heeft haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH) met drie jaar verlengd. Merkactivatiebureau Kumpany kwam na een uitgeschreven pitch als winnaar uit de bus en is verantwoordelijk voor het concept, doorvertaling naar content kanalen en de productie.
Gielissen heeft per direct de activiteiten overgenomen van het op 2 april failliet verklaarde Van den Oever Internationaal Tentoonstellingsbedrijf uit Nuenen. Met deze overname waarborgt Gielissen de continuïteit van lopende projecten voor klanten van Van den Oever en biedt het perspectief aan een deel van de medewerkers van het voormalige stand- en interieurbouwbedrijf.