Sportevenementen

Coca-Cola nieuwe Official Partner van Feyenoord en Stadion Feijenoord

Coca-Cola official partner Feijenoord

Coca-Cola wordt vanaf 1 juli de nieuwe Official Partner van Feyenoord en Stadion Feijenoord, beter bekend als De Kuip. Hiermee neemt Coca-Cola het stokje over van PepsiCo, waarmee Feyenoord na een samenwerking van 25 jaar afscheid neemt. De samenwerking heeft niet alleen impact op het frisdrankenaanbod in De Kuip. 

Lilian de Leeuw, venue director Stadion Feijenoord: "We zijn enorm blij met Coca-Cola als nieuwe partner. Met dit partnership verbeteren we de supporterservaring én zetten we een stap naar een duurzamer stadion. Alle publieke verkooppunten in het stadion krijgen een nieuwe uitstraling, volledig in lijn met de merkuitstraling van Coca-Cola. Ook worden nieuwe, duurzame koelinstallaties geïnstalleerd, waaronder energiezuinige koelingen en postmixsystemen."

Versterking fanbeleving

Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord, noemt de samenwerking een kans om de supporterservaring in De Kuip verder te verbeteren. Naast de zichtbaarheid van Coca-Cola in het stadion en op trainingscomplexen zoals Varkenoord en 1908, worden er ook speciale (win)acties voor fans georganiseerd.

Jeroen van Vliet, country director Nederland bij Coca-Cola Europacific Partners: "Feyenoord en Coca-Cola hebben beide een rijke historie, we zijn eerder de frisdrankleverancier geweest in De Kuip. We zijn beide diepgeworteld in Rotterdam. Zo staat ons Nederlandse hoofdkantoor al decennialang in Rotterdam gevestigd. Deze samenwerking markeert het begin van een nieuw hoofdstuk, waarin zichtbaarheid, activaties en de beleving van de supporters centraal staan."

 

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief